Edutogo - edutogo.co.il - לימודים TO GO

Latest News:

קורס אימון אישי Coaching לימודים למצוינות 28 Jul 2013 | 01:03 pm

קורס אימון אישי הינו קורס ייחודי אשר בסיומו תמצאו את עצמכם עשירים בכלים חדשים ובעלי עוצמה לעידוד ההתפתחות האישית. היתרון האדיר בקורס מסוג זה הוא שתהליך הלמידה משפיע על התלמיד... קרא עוד »

קורס איפור מקצועי – לימודים בצבע 26 Jul 2013 | 01:08 am

אם יש בכם אהבה ללוק מיוחד, חשוב לכם תמיד להיראות טוב, להתעסק עם אופנה ויופי, אתם בעלי משיכה לאומנות הוויזואלית, ובמקביל אתם מחפשים מקצוע עם צבע לחיים, קורס איפור מקצועי... קרא עוד »

קורס MCITP – הקורס להכשרת מנהלי רשתות 23 Jul 2013 | 02:21 am

אם גם אתם שמעתם על נתיב מעניין, רווחי ומאתגר, שפותח דלתות ומציע לכם יכולת לפתח קריירה איכותית, וגם אתם תהיתם איזה קורס צריך לעבור בכדי להגיע לנתיב, שלאחר הלימודים תוכלו... קרא עוד »

לימודים לתואר ראשון – חששות והתלבטויות 18 Mar 2013 | 06:02 pm

החלטתם להירשם ללימודים אקדמאיים ולהתחיל את חייכם הסטודנטיאליים. עכשיו רק נותר לבחור כיוון. נשמע מסובך? אנחנו פה כדי לעזור לכם להתמודד עם כל החששות וההתלבטויות. לימודים לתואר ראשון הם התחלה... קרא עוד ...

קורס CCNA ניהול רשתות תקשורת לימודים ומקצוע לחיים 17 Jan 2013 | 06:37 pm

חברת סיסקו (CISCO), חברת תקשורת עולמית, היא החברה שמעניקה הסמכה בתחום תקשורת נתונים בארץ ובעולם. הלימודים בקורס מקנים את כל הידע המעשי והתיאורטי הדרושים על מנת לתפעל תקשורת נתונים יעילה... קרא עוד »

קורסי אבטחת מידע מקצוע מתקדם לצד הטכנולוגיה 7 Jan 2013 | 09:05 pm

לימודי אבטחת מידע הינם לימודים אשר התפתחו במקביל לפיתוח האדיר בתחום המחשוב וליכולת לאחסן ולהעביר מידע חשוב ובכמות גדולה במחשב הפרטי והמשרדי וברשת האינטרנט. אירגונים גדולים ואפילו אנשים פרטיים המתעסקים...

קורס ניהול מחסן להשיג מקצוע מבוקש תוך חצי שנה 5 Jan 2013 | 12:28 am

כיום כל מחסן, מהקטן ועד הגדול ביותר מתנהל בצורה ממוחשבת. מחסן ממוחשב הוא דבר שלא היה נהוג בעבר, אך בשנים האחרונות תפס תאוצה, וכיום השוק דורש אנשי מקצוע שעברו בהצלחה... קרא עוד »

קורס מכירות זה לא הגיל זה התרגיל 19 Dec 2012 | 09:50 pm

פעם כשהיינו אומרים קורס מכירות ישר היתה נדלקת נורה בהקשר של מכירות מדלת לדלת. פעם נשאר בעבר, והיום תחום המכירות שודרג פלאים, כך שכמעט רוב עבודות המכירות מתבצעות מול רשת... קרא עוד »

קורס הנהלת חשבונות 23 Oct 2012 | 09:50 pm

ישנם מספר קורסים שכאשר מחליטים ללמוד אותם למעשה מבטיחים תעסוקה והכנסה עתידית. מדובר במספר מקצועות שתמיד, ולא חשוב מה המצב הכלכלי במשק, יש להם ביקוש. אחד מהמקצועות הללו הוא הנהלת... קרא עוד »

לימודי הנדסאים 20 Oct 2012 | 02:12 am

בשנים האחרונות נפתחים יותר ויותר מסלולי לימוד עבור הנדסאים. השינוי בדפוס בחירת לימודי תואר ראשון הביא אנשים רבים להבין שעל מנת להבטיח לעצמם תעסוקה עליהם לשקול בחיוב מסלול לימודים שבסיומו... קרא עוד »

Related Keywords:

טכניון, לימודים, קורסים, תואר ראשון, ez way, לימוד כלכלה מיקרו, אנגלית חלוקה לרמות, "תואר מוכר רפואה סינית", מכון ויצמן למדע

Recently parsed news:

Recent searches: