Oko - oko.ir - oko.ir

Latest News:

خوردن شکلات تلخ ‘ممکن است فشار خون را کاهش دهد’ 16 Aug 2012 | 07:28 pm

این شاید خبر خوبی باشد برای کسانی که به دنبال توجیهی برای شکلات خوردن خود هستند: بررسی های تازه نشان داده است که خوردن شکلات ممکن است در کاهش فشار خون موثر باشد.

مقایسه عملکرد ویندوز ۷ در مقابل ویندوز ۸ 16 Aug 2012 | 01:35 pm

با منتشر شدن نسخه نهایی ویندوز ۸ برای توسعه دهندگان ویندوز ، دیگر وقت آن رسیده بود که مقایسه کامل و جامعی از عملکرد ویندوز ۸ در مقابل نسخه قبل خود ارائه شود.

تصاویر تازه مریخ‌نورد کنجکاوی از مریخ 15 Aug 2012 | 10:46 pm

ناسا عکس های تازه ای از مریخ منتشر کرده که مریخ نورد کیریاسیتی از این سیاره به زمین فرستاده. خبرنگار علمی بی بی سی پالاب گوش در گزارشش از تازه ترین نشانه های آب در سطح مریخ می گوید.

عکس های کاوشگر تازه ناسا از مریخ منتشر شد 14 Aug 2012 | 05:23 am

یک هفته پس از فرود موفقیت آمیز روبات کنجکاوی در مریخ، ناسا، تصاویر رنگی را از این سیاره منتشر کرده که نشان می دهد بعضی مناظر مریخی تا چه حد شبیه به زمین است.

ایران: تردد ناوهای آمریکایی برای محیط زیست خلیج‌فارس مضر است 14 Aug 2012 | 01:14 am

یک مقام دولتی ایران گفته است که تردد ناوهای آمریکایی در خلیج فارس برای محیط زیست این دریا مضر است.

جدیدترین تصاویر کنجکاوی از سطح مریخ 14 Aug 2012 | 12:49 am

پس از فرود موفقیت آمیز مریخ نورد کنجکاو بر روی همسایه سرخ زمین، این کاوشگر به تازگی تصاویر زیبایی از این سیاره به زمین ارسال کرده است. محققان ماموریت کنجکاوی در ناسا با استفاده از فناوری های تصویری، ت...

دوربین آی‌فون قوی‌تر است یا مریخ نورد ناسا؟ 14 Aug 2012 | 12:38 am

این روزها در همه محافل علمی صحبت از تصاویری است که کنجکاوی، مریخ نورد ناسا به زمین ارسال می‌کند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این تصاویر با کیفیت چند مگا پیکسلی گرفته می شود؟ این مریخ نورد کل...

روبات ها و آینده تکنولوژی های نظامی 12 Aug 2012 | 12:29 am

با اینکه عملیات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان و دیگر کشورها منتقدان زیادی دارد اما آینده تکنولوژی نظامی استفاده هرچه کمتر از انسان و هرچه بیشتر از روباتهاست. تجهیزات و آلات و ادواتی که در ن...

بازی‌های لندن ‘سبزترین المپیک’ شناخته شد 11 Aug 2012 | 03:32 pm

کمیسیون ویژه‌ای که مسئول بررسی آثار زیست محیطی رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ در طول دو هفته برگزاری آن بوده است، بازی‌های لندن را سبزترین المپیکی خوانده که تاکنون برگزار شده است.

‘مردان تحت استرس، زنان چاق‌تر را می پسندند’ 10 Aug 2012 | 12:43 am

تحقیقات نشان می دهد، در شرایط فشار و بحران عصبی، مردها زن هایی که جثه بزرگتر دارند را جذاب تر می دانند. محققان نتیجه گرفته اند که استرس و فشار عصبی می تواند موجب تغییر قضاوت ها شود.

Related Keywords:

مرکز آمار ایران, نيوز يمن, مرکز آمار, یارانه آمار, مرکز آمار ایران یارانه, آبان ترانس, مدیریت ورزش, تصاویر زیبایی از بوگاتی گراند اسپورت بیژن, مایکل گاف, گوگل رنک یا الکسا رنک؟

Recently parsed news:

Recent searches: