Most politik Malaysia related news are at:

isuhot.com – Isuhot.com — isu panas dan sensasi terkini

The 700 million extra fund: What is the motives behind Azmin’s tantrum? 2 Jul 2013 | 10:18 pm

The feud between the Mentri Besar of Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim and Bukit Antarabangsa State Rep Azmin Ali is stale news. We are sure that everyone in PKR knows about this story. This is all be...

Azalina Vs Shahrizat: Who will be chosen? 2 Jul 2013 | 08:24 pm

UMNO party elections are expected to be fiery where all position in the party are opened to contest. The latest development that we have received, is the former UMNO Women’s Youth Chief, Datuk Azalina...

More politik Malaysia related news:

berbola bersepak... magicalpsychology.blogspot.com 26 Jul 2011 | 04:14 pm

mane2 pon leni org cite sal bola....copa america nye,world cup qualifying nye.....baek la layan bola dr layan politik malaysia yg mcm lanco dah... bg yang mmg kaki bola,mereka berhak mengutuk,mengeji...

Politik Malaysia: Cerita kanak-kanak time nak tido... dariakalkemulut.blogspot.com 11 Apr 2011 | 07:33 am

Yang paling hot sekarang ialah pasal video seks Anwar Ibrahim. OMG!!! (pakat ramai2 tegok dosa pun same2 tngung k) hahahahahahahaha!!! Anwar nie gay ke ape? Family Anwar nie pon kuarkan statemant ...

Selasa malam Rabu~ tintadakwah.blogspot.com 4 Oct 2011 | 06:57 am

Pelbagai Majlis Ilmu menanti anda. Ayuh, Fastabiqul khairat ! Ummah Talk "Antara Dua Darjat" anjuran Ikatan Studi Islam UKM di DK 3F201, 8.15mlm Forum Mahasiswa Untuk Negara "Sistem Politik Malaysia...

Siyasah Syar‘iyyah & Tahalluf Siyasiyy Di Malaysia: Satu Analisis Kritikal (Siri 1) ustabdullahzaik.wordpress.com 13 Jan 2012 | 06:49 pm

Siyasah Syar‘iyyah Dan Tahalluf Siyasiyy Di Kalangan Parti Politik Ummat Islam Malaysia: Satu Analisis Kritikal Pendahuluan Struktur politik Malaysia kini terbahagi kepada dua kelompok besar, iaitu ...

POLITIK.... POLITIK..... POLITIK.... hariinidalamfemau.blogspot.com 30 Oct 2009 | 06:19 am

Serius aku cakap aku minat ngan politik Malaysia, tapi aku masih bangang dengan sepak terajangnya. Serius aku cakap aku tak minat politik kampus (UTP) sebab MPP macam takde kerja je..(MPP jangan marah...

PRU 13: Kuasa Pemimpin dan Politik Malaysia kd4online.com 21 Mar 2012 | 01:20 am

 AMARAN : Isu di sini tidak pernah didedahkan kepada umum secara langsung! ———————————————————– Penulis: Muhammad Naim Bin Abd Manaf Dari: Kuala Lumpur, Malaysia. Tarikh: Mac 20 2012 Tajuk: Kuasa Pemi...

LAKONAN, TIPU DAYA DAN MUSLIHAT DALAM POLITIK waksapu.blogspot.com 22 Aug 2009 | 03:58 pm

Kebelakangan ini Wak lihat politik Malaysia nie macam dengan cerita Hindustan. Macam-macam ada. Wak seakan-akan sedang menyaksi pelakon-pelakon sedang beraksi dalam sebuah filem yang hebat. Dalam meny...

Bersih oh Bersih... Jangan Suka Bermain Api, Takut Nanti Membakar Diri... tintapersona.blogspot.com 29 Jun 2011 | 07:01 pm

Iklim politik Malaysia semakin hari dilihat semakin bercelaru. Kalau dulu, rakyat berbilang kaum dapat hidup dengan aman dan harmoni, kini sedikit sebanyak sudah mula rasa terancam dek perbuatan segel...

belajarlah bersyukur dengan rahmat yang Allah beri zalipasirsalak.blogspot.com 30 Jul 2009 | 07:44 pm

salam, kepada semua pembaca saya memohon maaf kerana sudah agak lama tidak menuliskan seberang rencana mengenai politik Malaysia kini, bukan sebab dihalang atau di caci cuma meluat dengan kata-kata da...

Anwar & sikap 'responsible' emtiwai.blogspot.com 4 Dec 2011 | 07:35 pm

Pada awal 1981 Anwar Ibrahim menggemparkan negara. Pemimpin belia yang dilihat paling dinamik dan berbakat mencorakkan lanskap politik Malaysia mengumumkan dirinya menyertai Umno. Perisytiharan itu d...

Recently parsed news:

Recent keywords:

Recent searches: