Ceritalucahberahi - ceritalucahberahi.com - Cerita Sex Lucah Melayu

Latest News:

Mak Mertua Klimeks 23 Nov 2012 | 08:06 am

Cerita cicap istri vs cicap mak mertua – Aku memandu dengan kelajuan sederhana. Keinginan ku untuk cepat sampai tidak dapat aku turuti memandangkan hari hujan. Lima hari berkursus menyebabkan aku terp...

Nafsu Donita Anak Bos 20 Nov 2012 | 08:03 am

Cerita air mazi di lubang jubur – Pada suatu hari waktu itu Donita tidak kesekolah kerana terjatuh dari basikal yg mengakibatkan kakinya luka sedikit. Dan hari itu juga nasib aku amat baik kerana ayah...

Kisah Istri Curang 7 Oct 2012 | 09:00 pm

Cerita berahi kecurangan istri – Sebenarnya tak ada bezanya isteri orang atau bukan. Sebelum bernikah secara sah pun, aku dah macam isteri orang, malah isteri orang-orang hihihi… begitu ramai orang yg...

Pengalaman Menjadi Gay‏ 5 Sep 2012 | 04:12 pm

Kisah lucah gay melayu – Kisah ini bermula ketika aku berumur 8 tahun kalau gak silap aku pade mase tu aku masih tinggal di kampung ku di marang terengganu aku dan sepupuku berada di dalam bilik semas...

Kisah Benar Bersetubuh 10 Apr 2012 | 12:18 am

Cerita bener melayu sex – Saya tidak pasti adakah perlu saya menceritakan kisah ini. Ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup saya. Saya sudah lama membaca kisah-kisah dalam myfirsttime i...

Remas Bontot Dan Tetek Gadis Melayu 9 Apr 2012 | 11:59 pm

Cerita melayu lucah 2012 sexy girls – First sekali jumpa dia kat tempat hiburan. Nama dia Azizah. Dah kenal aku belanja dia minum. Sambil tu borak pasal dia,dia kata bapak dia orang putih, mak orang j...

Pengalaman Ngeseks DiSofa 22 Feb 2012 | 04:45 am

Cerita seks melayu 2012 – nama aku Aiman.. aku dah lama minat dengan kakak kawan aku ni.. nama kawan aku ni, Fahrin.. kalau korang nak tau, kakak Fahrin ni cantik gile.. kulit putih gebu, kulit licin....

Pelir Mertua Di Pantat Menantu 18 Nov 2011 | 05:22 am

Pantat cantik dara melayu kena konek – Esok ialah hari yang berbahagia buat Rohana. Itulah harinya dia ditabalkan sebagai seorang isteri. Bagi pengantin perempuan, penonjolan ciri ciri kejelitaan amat...

Dara Melayu Gila Batang Konek 11 Nov 2011 | 09:59 pm

Kisah konekku dalam pantat bulu nipis dara malaysia -  Aku seorang Jurutera, graduan dari salah sebuah pusat pengajian tinggi tempatan. Sehingga ke tahun ini (2011), telah hampir 7 tahun aku bekerja. ...

Dia Yang Dapat Kegadisanku 10 Nov 2011 | 09:55 pm

Cerita melayu putingku dinyonyot dan di remas kuat - Ini kisah benar pengembaraan N dalam dunia chatting. Dunia siber boleh dibawa ke alam realiti untuk menjadi kenyataan. Jawatan inipun hanya sebaga...

Recently parsed news:

Recent searches: