Musavis - musavis.com - وب‌گاه شخصی مهندس سیدمحمد موسوی

Latest News:

فایل های پرزنتیشن نقش جوملا در کارآفرینی 17 Apr 2012 | 05:07 pm

بنا به درخواست دوستانی که در اولین سمینار جوملا در مشهد درخواست فایل های پرزنتیشن من با عنوان “نقش جوملا در کارآفرینی” را داشتند، سعی کردم فایل را روی Slideshare.net... ادامه مطلب »

سال ۱۳۹۱ خورشیدی مبارک 27 Mar 2012 | 08:03 pm

با سلام و عرض ادب خدمت کلیه دوستان و مخاطبین عزیز سال ۱۳۹۰ با همه خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید. از روی تقویم، یک سال خورشیدی از... ادامه مطلب »

باورهای محدودکننده خود را کنار بگذارید 4 Oct 2011 | 09:23 pm

خودتان را امتحان کنید. مواظب خودتان باشید. از مشکلات، غیرممکن‌ها و چیزهاى از دست داده نهراسید. خودتان و واقعیت‌هاى زندگى خودتان را بسازید. در وبلاگی آمده است: یکروز وقتى کارمندان... ادامه مطلب »

هکرها به اپل رسیدند 5 Jul 2011 | 08:13 pm

یک گروه از سارقان اینترنتی روز ۳ ژوئیه اسنادی را در اینترنت منتشر کردند که شامل اسامی کاربران و رمزهای ورودشان برای دسترسی به یکی از سرور های شرکت اپل... ادامه مطلب »

رتبه سه رقمی ایران در مجمع جهانی اقتصاد 5 Jul 2011 | 08:00 pm

مجمع جهانی اقتصاد در گزارش جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۰۱۰- ۲۰۱۱ با تایید بر پیشگام بودن کشورهای شمال اروپا و کشورهای توسعه یافته آسیا در سازگاری و پیشرفت در... ادامه مطلب »

۴ کلمه ای که ۲۵ میلیارد دلار می ارزند (قسمت اول) 5 Jul 2011 | 07:52 pm

نویسندگان: برد استونز و داگلاس مک میلان منبع: بیزینس ویک ترجمه: کیومرث سلطانی اشاره: سرویس‌های تخفیف کوپنی (Couponing) امروزه به طرز غیرقابل باوری در اکوسیستم تجارت‌های اینترنتی محبوب شده‌اند. در... ا...

افزایش مضاعف هزینه های پستی برای فروشگاه های اینترنتی 29 May 2011 | 11:26 pm

از ابتدای اردیبهشت که شرکت پست تعرفه ارسال کالا را چندین برابر افزایش داد، سایه سیاهی، آسمان فروشگاههای اینترنتی، سیستم های تبلیغاتی کلیکی و وبمسترها عضو سیستم های تبلیغاتی را... ادامه مطلب »

خاطرات احمدی نژاد از تلفن و موبایل 18 May 2011 | 05:46 am

رئیس جمهور با اشاره به وضعیت ارتباطات در ۴۰ سال گذشته تاکید کرد: برای یک خط تلفن حدود ۶ سال باید در صف تقاضا می ماندیم اما هم اکنون خرید... ادامه مطلب »

نوکیا خرید جدید مایکروسافت 18 May 2011 | 05:42 am

پس از این که مایکروسافت شرکت اسکایپ را با یک رقم نجومی خریداری کرد، هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها حاکی است که این غول فن‌آوری قصد خرید بخش موبایل شرکت نوکیا را دارد.... ادامه مطلب »

تبلت بخریم یا نت‌بوک؟ 18 May 2011 | 05:27 am

نت‌بوک‌ها و تبلت‌ها در کل شباهت‌هایی با هم دارند و در عین حال چندین تفاوت در آنها باعث می‌شود افراد بین انتخاب یکی از این دو تردید داشته باشند. تکنولوژی... ادامه مطلب »

Related Keywords:

شاتل, لوازم منزل, جهیزیه عروس, البرز ابزار, تماس با شاتل, شرکت محک, شركت محك, آینده گوگل, آدرس شرکت شاتل, سید مویوی

Recently parsed news:

Recent searches: